Shop Mobile More Submit  Join Login
StreetFighter Joystick Artwork by deadlymike StreetFighter Joystick Artwork by deadlymike
Did this piece up for them boys at my local comic store, Heroes World. This is probably one of my most intense pieces lol. I kinda just went mad and turned Bob Ross crazy on the background. It works though.

Oh yeah and if your realizing why the image is so cropped. It's got some size limitations do to the scale of the joystick. It works though, Balrog looks HEAVY! Can't wait to see this thing in all its gaming glory!
Add a Comment:
 
:iconchizel-man:
Chizel-Man Featured By Owner Jul 6, 2012  Hobbyist Digital Artist
very nice:D
Reply
:icondeadlymike:
deadlymike Featured By Owner Aug 29, 2012
Thanks man!
Reply
:iconchizel-man:
Chizel-Man Featured By Owner Aug 31, 2012  Hobbyist Digital Artist
Your welcome:)
Reply
:iconsketchproof:
SketchProof Featured By Owner Apr 12, 2012  Hobbyist General Artist
How the hell do you do these? Great work!!
Reply
:iconvinroc:
VinRoc Featured By Owner Aug 22, 2010  Professional Digital Artist
Awesome piece dude!
Reply
:icondeadlymike:
deadlymike Featured By Owner Aug 25, 2010
Thanks dude!
Reply
:iconvinroc:
VinRoc Featured By Owner Aug 26, 2010  Professional Digital Artist
Anytime man!
Reply
:iconxbornx:
xBORNx Featured By Owner Aug 19, 2010
This is so sweet
Reply
:icondeadlymike:
deadlymike Featured By Owner Aug 25, 2010
Thanks dude!
Reply
:iconmzclark:
mzclark Featured By Owner May 16, 2010  Hobbyist Interface Designer
whoa!
Reply
:icondeadlymike:
deadlymike Featured By Owner May 16, 2010
That's what I said. lol
Reply
:icondeimoswilliams:
DeimosWilliams Featured By Owner May 14, 2010
YOURE KILLING THE GAME RIGHT NOW MIKE!

Damn, I just seen the cover to the Marco Polo album and I knew it was you before I even read the description!

And this Street Fighter piece? WOW.
Reply
:icondeadlymike:
deadlymike Featured By Owner May 14, 2010
Thanks Man and thanks for the extra vote of confidence. I always need that. Really? You knew it was me before you read the description? Wow, I honestly never thought I had a distinct style. Thanks for pointing that out. You've made me a happy man.
Reply
:icondtjb:
DTJB Featured By Owner May 9, 2010  Hobbyist Digital Artist
World Heroes???
Reply
:icondeadlymike:
deadlymike Featured By Owner May 10, 2010
Heroes World. It's a comic shop in Toronto. Did up the joystick for them.
Reply
:icondtjb:
DTJB Featured By Owner May 10, 2010  Hobbyist Digital Artist
I take it you didn't get the joke I made.

[link]
Reply
:icondeadlymike:
deadlymike Featured By Owner May 11, 2010
ah I see now. Holy I totally forgot about that game.
Reply
:iconjazzb24:
JazzB24 Featured By Owner May 9, 2010  Student Digital Artist
wheres Deejay!!!???
Reply
:icondeadlymike:
deadlymike Featured By Owner May 10, 2010
lol aw man I couldn't put him in. No space lol.
Reply
:icondaveschultz:
DaveSchultz Featured By Owner May 3, 2010  Professional Traditional Artist
So Sick!
Reply
:icondeadlymike:
deadlymike Featured By Owner May 3, 2010
Thanks!
Reply
:iconbtrinidad:
BTrinidad Featured By Owner May 3, 2010  Hobbyist
Pretty sweet piece man. Really like the Cleto Reyes boxing gloves :thumbsup:
Reply
:icondeadlymike:
deadlymike Featured By Owner May 3, 2010
Thanks dude! I'm glad you noticed that.
Reply
:iconbtrinidad:
BTrinidad Featured By Owner May 4, 2010  Hobbyist
No prob man, heh yeah im a fan of boxing so I noticed it right of the back =p
Reply
:icondeadlymike:
deadlymike Featured By Owner May 4, 2010
Nice! Pacquaio all the way!
Reply
:iconbtrinidad:
BTrinidad Featured By Owner May 4, 2010  Hobbyist
Yup Yup =D
Reply
:iconhobostick42:
HoBoStIck42 Featured By Owner May 1, 2010
yes
Reply
:icondeadlymike:
deadlymike Featured By Owner May 1, 2010
Thanks!
Reply
:iconhobostick42:
HoBoStIck42 Featured By Owner May 1, 2010
welcome!
Reply
:iconzone33:
ZONE33 Featured By Owner May 1, 2010
BADASS!
Reply
:icondeadlymike:
deadlymike Featured By Owner May 1, 2010
Yes I have to say so myself!
Reply
:iconzone33:
ZONE33 Featured By Owner May 2, 2010
lol haha nice
Reply
:iconpeach-muffinz:
Peach-Muffinz Featured By Owner May 1, 2010
T-the picture screams intense badassery.

Nice job!
Reply
:icondeadlymike:
deadlymike Featured By Owner May 1, 2010
Thank yoU!
Reply
:icongangc:
gangc Featured By Owner May 1, 2010
This is NICE!!
Reply
:icondeadlymike:
deadlymike Featured By Owner May 1, 2010
Thanks!
Reply
:iconartisticpsycho87:
artisticpsycho87 Featured By Owner May 1, 2010
one lonely tear falls down cheek* badasssss
Reply
:icondeadlymike:
deadlymike Featured By Owner May 1, 2010
Lol. The tear drop full of BADASSSSS with 5 s's. Love it!
Reply
:iconartisticpsycho87:
artisticpsycho87 Featured By Owner May 4, 2010
hahaha yezzir
Reply
:iconwscottforbes:
WScottForbes Featured By Owner May 1, 2010  Professional
nice work!
Reply
:icondeadlymike:
deadlymike Featured By Owner May 1, 2010
Tnx!
Reply
:iconmarvelleftw:
marvelleftw Featured By Owner May 1, 2010  Professional General Artist
awesome job m'man.
Reply
:icondeadlymike:
deadlymike Featured By Owner May 1, 2010
Yessir Thanks again!
Reply
:iconmarvelleftw:
marvelleftw Featured By Owner May 2, 2010  Professional General Artist
keep 'em coming! you got my respect ;):beer:
Reply
:icondeadlymike:
deadlymike Featured By Owner May 2, 2010
Thank you sir!
Reply
:iconcsyeung:
Csyeung Featured By Owner May 1, 2010  Professional Traditional Artist
That's pretty sweet Mike!
Reply
:icondeadlymike:
deadlymike Featured By Owner May 1, 2010
Thank you Craig!
Reply
:iconradioactive-blowout:
Radioactive-Blowout Featured By Owner May 1, 2010
wow, that's amazing--everything is so vibrant! really eye-catching
Reply
:icondeadlymike:
deadlymike Featured By Owner May 1, 2010
Thanks!!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
May 1, 2010
Image Size
482 KB
Resolution
792×612
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,660 (3 today)
Favourites
148 (who?)
Comments
49
Downloads
258
×